fredag 3 juni 2011

Raw regained



Äsch, det var en tråkig post igår! Jag får skylla på att jag var lite allmänt frustrerad över att det tar sådan tid med efterarbetet – vilket det inte gjorde förut. Jag tror att jag inte hittat strukturerna för mitt fotograferande ännu. Jag tycker att fotografering är jättekul och jag vill definitivt utvecklas och ta bättre bilder, men redigeringsarbetet behöver effektiviseras mycket mer.

I provningsröret ligger förresten lite vila och ro. Återkommer med noteringar!

2 kommentarer:

Svenssonsmakaren sa...

Förståeligt med RAW ångest. Men det är enda sättet ;)

Hoppas att vila och ro leder till nya upptäckter. Lycka till /David

Red Scream sa...

Ja, misstänker att det är bara på't igen som gäller ;-) Det får bli vila och ro imorgon - till något smarrigt (d v s mycket grädde i, hehe...). Ha det gott!